Friday, October 3, 2014

The Vanishing Of Ethan Carter - corpses







3 comments:

  1. Proszę Pani. Te postacie zatopione w ścianie skalnej to po prostu mistrzostwo.
    Nie chcę tutaj czynić taniej reklamy, ale od długiego już czasu takie coś chodziło mi po głowie i w sensie zastosowania jako realne rzeźby w mej podziemnej trasie edukacyjno - turystycznej. Taki chodnik straszydeł widziałem oczyma wyobraźni, a tu miła niespodzianka, zobaczyłem w projekcie i niczym wyrwane z mej głowy. :)
    Czy takie rzeźby może Pani wykonać w jakiejś masie plastycznej?

    ReplyDelete
  2. Dziękuje bardzo:) takie rzeźby w glinie czy innym materiale mogłabym wykonać ale czas byłby o wiele dłuższy :)

    ReplyDelete
  3. No... z pewnością to trochę musi potrwać. Zdaję sobie sprawę, że glina to nie np. hmmm... Blender, którego ja sobie bardzo cenię w ramach amatorskiej zabawy przy tworzeniu w nim np. żarówki.
    :D

    Nie pozostaje mi nic innego jak skontaktować się z Panią na email i co uczynię za kilka dni, w celu domówienia ewentualnych szczegółów.
    :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete